Skip to content

Märtsikuu alguseks

1. märts 2010

Tülikaid toimetusi edasi lükates veedan ma oma aja mitte midagi tehes. Eimidagi tegemine viibki tülpimuseni. Tegelikult pole mingit edasi lükkamist kui sellist olemas. Ma kas teen või ei tee midagi. See, mida ma ei teinud, on lihtsalt tegemata, mitte aga edasilükatud töö. Millegi kättevõtmisega venitamine on põgenemine praeguse võimalikult täiuslikult elamise eest.

Kõige halvem edasilükkamine on aga rõõmu siirdamine tulevikku. Inimesed kulutavad suurema osa elust millegi tüütu tegemisele, et kunagi ometi oleks võimalik teha midagi muud. Nad püüavad alati valmis saada sellega, mis käsil on, et jätta aega millegi muu jaoks. Ja lõpuks tunnevad vastumeelsust nii ühe kui ka teise suhtes. Ainuke võimalus aja ja pingutuste kulutamisest mõnu tunda on pühenduda tegevusele, millega ei tahakski lõpule jõuda.

Elule ei ole vaja esitada ülemääraseid nõudeid, vaid avada end hetkedele, mis toovad rõõmu ja tänulikkust. Kui ma seda usinasti ei harjuta, ei suuda ma parimateski tingimustes anduda rõõmule. /Toomas Paul/

Nendele Toomas Pauli elutarkadele mõtetele mul polegi suurt midagi lisada… :) Täna algas märtsikuu – see on küll selline üsna vesine üleminekuaeg, aga selles on aimdus kevadest ja esimesed ootusärevad rõõmujudinad. Väljas on hall ja sajab lörtsi, aga… ka siin ja täna on asju, mille üle rõõmustada ja tänu tunda.

Moonika King

PS Pildil on No Stress Cafe – üks äärmiselt muhe kohvetamispaik Pariisis.

No comments yet

Lisa kommentaar

