Skip to content

Mida hing ihkab…

24. okt. 2010

Foto: Mait Jüriado

Pühapäevaseks mõtiskluseks üks lugu, mis mulle juba ammusest ajast on meeldinud. Kahjuks ma ei mäleta enam, kust see minuni jõudis ja kes selle autor on… Lugu aga selline:

Kord nägi üks naine sellist und: Ta jalutas mööda tänavat ja sisenes siis ühte poodi. Seal seisis leti ääres Müüja. „Mida te siin müüte?“ küsis naine Müüjalt. See vastas: „Kõike, mida hing ihkab.“ Naine ei suutnud seda uskuda. Ta mõtles hetke ning otsustas siis nõuda parimat, mida üks inimene endale soovida võib. “Ma soovin hingerahu ja armastust ja õnne. Ja ma tahan olla tark ning mitte kunagi enam hirmu tunda,” ütles naine Müüjale. Pisut mõtisklenuna lisas kiiresti juurde: „Ja seda mitte vaid mulle endale, vaid kõikidele inimestele.“ Müüja naeratas selle peale ja ütles: „Ma arvan, et Te saite minust valesti aru. Ma ei müü siin mitte vilju, vaid seemneid.“ …

Ka MTÜ Minu Tasakaal on selline “pood”, kus pakutakse justnimelt “seemneid” :)

Moonika King

No comments yet

Lisa kommentaar

