Skip to content

Mina

5. mai 2011

Ma ei oska luuletada nagu Doris Kareva,

ma ei oska muusikat luua nagu Arvo Pärt,

ma ei oska mõtelda nagu Albert Einstein,

ma ei oska laulda nagu Louis Armstrong,

ma ei oska maalida nagu van Gogh,

ma ei oska aidata nagu Ema Teresa…

Aga ma oskan naerda just nii, nagu mina naeran,

ma oskan rõõmust hõisata just nii, nagu mina hõiskan,

ma oskan mõtelda just nii, nagu mina mõtlen,

ma oskan joonistada just nii, nagu ainult mina joonistan,

ma oskan teisi aidata just nii, nagu mina seda teen.

Ma ei ole superstaar, aga mind on siin maailmas ainult üks –

ma olen täiesti ainulaadne ja imeline looming…

Täna, 5. mai õhtul kell 18 on sul võimalus osaleda loovtegevuses “Mina – oma elu lavastaja!“. Ootame sind Nokia Kontserdimajas toimuval Vabatahtlike Messil  (MTÜ Minu Tasakaal boksi juures).

Kuidas ise oma elu kunstiteose looja olla, seda saad sa kogeda ka meie teistel üritustel – tutvu lähemalt siin.

Moonika King

No comments yet

Lisa kommentaar

