Skip to content

Väikeste sammude kunst

15. juuni 2011

Ma ei palu ei imesid ega visioone, mu Jumal, vaid jõudu igapäevaseks eluks. Õpeta mulle väikeste sammude kunsti!

Muuda mind leidlikuks ja nutikaks, et oskaksin argitoimetuste juures õigeaegselt märgata oma tunnetusi ja kogemusi.

Anna mulle kindel käsi, et jaotaksin oma aega õigesti. Kingi mulle head vaistu, et oskaksin eristada tähtsat teisejärgulisest.

Lase mul tunnetada, et unistused ei aita edasi, ei mineviku ega tuleviku suhtes. Aita mul parasjagu käsil olevat teha kõige paremal moel ja tajuda praegust tundi kui kõige olulisemat.

Hoia mind naiivse usu eest, et elus peab kõik kergesti minema. Kingi mulle kainet mõistust, et raskused, madalseisud, ebaõnnestumised, tagasilöögid kuuluvad enesestmõistetavalt elu juurde – nende läbi me kasvame ja küpseme.

Meenuta mulle seda, et sageli streigib süda mõistuse vastu. Saada mulle õigel hetkel keegi, kellel on julgust mulle armastuses tõde öelda.

Sa tead, kui väga me vajame sõprust. Tee nii, et oleksin vääriline selleks kõige kaunimaks, keerulisemaks, riskantsemaks ja õrnemaks elu kingituseks.

Anna mulle piisavalt fantaasiat, et saaksin õigel silmapilgul pakikese headust (kas sõnadega või sõnadeta) õiges kohas ära anda.

Tee minust inimene, kes sarnaneb sügaval triivivale laevale, et ulatuda ka nendeni, kes on täiesti „põhjas“.

Säästa mind hirmu eest, et võiksin elu endast mööda lasta. Ära anna mulle seda, mida ma soovin, vaid seda, mida ma vajan.

Õpeta mulle väikeste sammude kunsti!

/Antoine de Saint-Exupéry/

No comments yet

Lisa kommentaar

